تنهایی یعنی ...(جملاتی در مورد تنهایی)
ღکـمـــــپ عشـــــقღ

CampLove.tk

 حق من از تو

 رهایی و تنهایی بود ، خدا داند حق دیگری را چه خواهی داد

 
از تنهایی خود لذت ببر تا دیگران نتوانند از بازی دادن تو لذت ببرند …

“من” یک نقطه دارد ؛ من تنها هستم !
“تو” دو نقطه دارد پس تنها نیستی !!!


تنهایی یعنی همیشه سر به سر شیشه میگذارم و اشکهایم جاری میشوند بر سینه ی پنجره …


دنیا تنهایی های زیادی داره اما تنهایی من دنیایی داره !
وقتی که تنهام ، بالاتر و بهتر میتونم پرواز کنم چون نه نگران جا موندنم و نه نگران جا گذاشتن …

تنهایی یعنی تمام تلاشت رو بکنی که به اونایی که تنها نیستن حسادت نکنی ولی ته دلت و با تمام وجود حس کنی که میخوای جای اونا بودی …




اونکه میخواست منو بفهمه نتونست !
اونکه میتونست بفهمه نخواست !
این شد که “تنهایی” تمام قد منو بلعید !!!


فلسفه ی تنهایی را هرچقدر هم خوب ببافند ، بی قواره بر تن آدم زار می زند …

تنهایی قشنگتریـن و بی منت ترین حس دنیاست چون برای داشتنش نیاز به هیچکس نداری …


عشق.عاشفانه.زیبا.تنهایی.دلتنگی.مطالب زیبا و عاشقانه.عکس.مطالب عاشقانه.عشقولانه.عشقولانه ها.مطالب عاشقانه.مطالب زیبا.دلنوشته ها.قلب.کمپ عشق.عاشقانه های من تقدیم به زندگیم.مطالب تنهایی.جملات غمگین.جملات احساسی.ابر جملات. عشق.تک نوشته ها.

 



66806987087317191388.gif

نظرات شما عزیزان:

sh
ساعت22:49---18 مرداد 1392
سلام.اس هاتون خیلی قشنگ بودن ممنون.

بیری
ساعت16:06---12 مرداد 1392
سلام خوبید نمیدونم چرا هیشکی نیست تا نیمه ی 2ام من بشه فکر کنم هنوزم زوده برای من یا اینکه آفریده نشده

بیری
ساعت16:06---12 مرداد 1392
سلام خوبید نمیدونم چرا هیشکی نیست تا نیمه ی 2ام من بشه فکر کنم هنوزم زوده برای من یا اینکه آفریده نشده

رها
ساعت15:43---18 اسفند 1391
سلاااام داداشی یه سر بیا راستی عاشقی؟؟؟
پاسخ: بله اجی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: 유 ♥ 웃 ، تنهایی ، ،


برچسبها: عشق , عاشفانه , زیبا , تنهایی , دلتنگی , مطالب زیبا و عاشقانه , عکس , مطالب عاشقانه , عشقولانه , عشقولانه ها , مطالب عاشقانه , مطالب زیبا , دلنوشته ها , قلب , کمپ عشق , , مطالب تنهایی , جملات غمگین , جملات احساسی , ابر جملات , عشق , تک نوشته ها , ,
نوشته شده در چهار شنبه 2 اسفند 1391ساعت توسط meysam|
78756196954116453450.gif


ღکلیه حقوق این وبلاگ مطلق به کمپ عشق میباشد *ولی*کپی کنید :دی ღ

ღکد نویسی و ویرایش توسط *میثم*کمپ عشقღ